Partnerzy:
loader-image
temperature icon 15°C
Zamknięte
BrzezóvkaWażne informacje

Ważne informacje

W BRZEZÓVCE

Respektujemy kartę dużej rodziny

Darmowy parking

od poniedziaku

do soboty

Wystawiamy faktury

Zakaz wprowadzania zwierząt

DODATKOWE INFORMACJE

Reklamacje

Reklamacje dotyczące biletu należy składać w formie wypełnionego formularza przesyłając go na adres: info@brzezovka.pl

zguby

Wszystkie znalezione przez nas rzeczy są przechowywane do końca sezonu. Jeżeli zostawiliście coś w naszym parku, prosimy o kontakt mailowy: info@brzezovka.pl

Faktury

Podczas dokonywania transakcji należy poinformować kasjera o chęci otrzymania faktury i postępować zgodnie z jego instrukcjami.

Opinie

Opinie gości są dla nas bardzo ważne i przyczyniają się do poprawy jakości naszego parku. Wszelkie sugestie i uwagi prosimy kierować na adres: info@brzezovka.pl

Obowiązkowe skarpetki

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

  • W jakich godzinach otwarty jest obiekt?
  • Jak zarezerwować pobyt grupy w obiekcie?
  • Czy dorośli również muszą kupić bilet wstępu?
  • Czy trzeba rezerwować pobyt w obiekcie?
  • Co zabrać ze sobą do parku?
  • Czy dla dorosłych też dostępne są jakieś atrakcje?
  • Czy można kupić bilet przez internet?
  • Czy dostępne są bilety czasowe?
  • Jakie rabaty przysługują kupującym bilety?
  • Do ilu lat jest darmowy wstęp?
  • GRUPY ZORGANIZOWANE

    Brzezóvka to zawsze gwarancja dobrej zabawy. Dokładamy wszelkich starań, aby zabawa zawsze była bezpieczna i pełna pozytywnych wrażeń. Zależy nam, aby zarówno opiekunowie jak i ich podopieczni mogli czuć się komfortowo i wracali do nas by odkrywać nowe atrakcje i spędzać wspólnie czas.