REGULAMIN SPRZEDAŻY BILETÓW PRZEZ ZAŁADKĘ „KUP BILET” NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.BRZEZOVKA.PL
§1 Zasady ogólne
Firma Usługowo-Handlowa MARTINS Marcin Szypuła, pl. Wolności 53, 36-100 Kolbuszowa, NIP 8141589128,
REGON180317349, działająca pod nazwą KTB BRZEZOVKA [dalej „KTB BRZEZOVKA”], prowadzi sprzedaż detaliczną
biletów [dalej „Bilet”] za pośrednictwem strony internetowej KTB BRZEZOWKA https://brzezovka.pl/ [dalej
„Strona”] oraz punktów sprzedażowych [dalej „Punkt”], której zasady reguluje niniejszy regulamin [dalej
„Regulamin”]. Regulamin dotyczy sprzedaży zarówno na imprezy własne jak i na imprezy organizowane przez
podmioty trzecie i w tym zakresie BRZEZOVKA działa jako pośrednik w imieniu i na rzecz Organizatora.
Przez Bilet rozumiany jest dokument uprawniający do udziału w wydarzeniu [dalej „Wydarzenie”].
Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
Ceny podane na Stronie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Przed zakupem Klient zobowiązany jest zapoznać się z regulaminem Wydarzenia na które wystawiony jest
bilet, regulaminem obiektu na którym Wydarzenie się odbywa oraz niniejszym Regulaminem Sprzedaży.
Poprzez zakup biletu uczestnik akceptuje owe regulaminy.
§2 Zamówienie i płatność
Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na Stronie,
Opłatę za Bilet należy uiścić przez Stronę, za pomocą Przelewy24;
Bilety będą wygenerowane bezpośrednio po zakupie biletu w formie kodu QR.
Za zakupione Bilety można otrzymać fakturę VAT. W przypadku zakupu Biletu przez Stronę, należy zgłosić
dane do faktury oraz podać numer zamówienia wysyłając wiadomość na adres info@brzezovka.pl. Faktura
zostanie wysłana w pliku typu PDF na adres e-mail podany w profilu Klienta.
Klient zobowiązany jest do zachowania dowodu zakupu Biletu – paragonu fiskalnego lub faktury VAT.
Szczegółowe warunki zakupu przez Stronę: Warunkiem realizacji zamówienia poprzez Stronę jest podanie
wszystkich wymaganych danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy Biletu. KTB BRZEZOVKA
potwierdza przyjęcie zamówienia za pomocą poczty email.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na Stronie podczas zamawiania Biletu, w szczególności: cena
i charakterystyka Biletu.
- Informacje znajdujące się na Stronie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient
składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego Biletu. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w
momencie odnotowania wpłaty za zarezerwowane Bilety zgodnie z ustaloną ceną.
- KTB BRZEZOVKA nie bierze odpowiedzialności za błędnie wpisane przez klienta dane do formularza.
Zamówienie uważa się za złożone w momencie gdy Klient wybierze rodzaj Biletów, określi ich ilość,
uiści zapłatę.
Zamówienie zostanie automatycznie anulowane w przypadku jego nieopłacenia:
- w terminie 2 dni od dnia złożenia zamówienia na Stronie, gdy transakcja ma być wykonana za pomocą
systemu przelewy24, a w tym terminie nie będzie pozytywnej autoryzacji płatności.
§3 Odbiór biletu, termin realizacji
Warunkiem wydania Biletu jest zapłata za Bilet.
Klient zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności informacji umieszczonych na Bilecie z danymi
zawartymi w złożonym przez Klienta zamówieniu.
Bilet zamówiony przez Stronę KTB BRZEZOVKA generuje się bezpośrednio po autoryzacji płatności.
Bilet nieczytelny, zniszczony lub uszkodzony w taki sposób, iż nie jest możliwe jego odczytanie nie
uprawnia do uczestniczenia w Wydarzeniu i zostanie uznany za nieważny.
Bilety zakupione w Punkcie, Bilety zamówione na Stronie i przesłane Klientowi, Bilety zamówione na
Stronie i odebrane przed Wydarzeniem, nie są spersonalizowane.
KTB BRZEZOVKA nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieuprawnionego powielenia raz otrzymanego Biletu
domowego przez rezerwującego lub osoby trzecie, którym udostępnił on dane otrzymanego Biletu
elektronicznego w formie kodu QR.
Termin realizacji trwa do końca sezonu w którym bilet zakupiono.
§4 Reklamacja, Odwołanie lub zmiana
Reklamacje prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: info@brzezovka.pl. Informujemy, iż formularz
reklamacyjny za pośrednictwem którego można zgłosić reklamację jest dostępny na stronie www.brzezovka.pl
Celem prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, zwracamy się o: przedstawienie dowodu potwierdzającego zakup
reklamowej rzeczy/biletu wstępu i złożenie formularza z opisem reklamacji. Informacja o rozparzeniu
reklamacji dotyczącej przedmiotu biletu wstępu do KOMPLEKSU zostanie przekazana reklamującemu w formie
pisemnej lub elektronicznej (wiadomość e-mail) na wskazane przez reklamującego dane kontaktowe w
terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji przez KOMPLEKS. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia
reklamacji, w zależności od żądania reklamującego, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy,
cena zostanie obniżona, a w przypadku odstąpienia od umowy środki pieniężne zostaną zwrócone.
Zwroty biletów przyjmowane są w wypadku odwołania imprezy oraz w wypadku zmiany programu imprezy,
zmiany miejsca lub terminu odbycia się imprezy. Organizator każdorazowo ogłasza informację o możliwości
i terminach zwrotu biletów na Stronie.
Podstawą zwrócenia Biletu jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub
faktura VAT).
Zwrotu Biletów dokonujemy poprzez kontakt: e-mail na adres info@brzezowka.pl, telefonicznie na numer
781 116 909 lub osobiście w Punkcie określonym przez KTB BRZEZOVKA, po uprzednim kontakcie.
KTB BRZEZOVKA informuje, że zgodnie z art. 38 pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (DzU 2014, poz.827), Klientowi nie przysługuje prawo od odstąpienia od umowy zawartej na
odległość w trybie określonym w art. 27 ww. ustawy.
§5 Odstąpienie od umowy sprzedaży
Zgodnie z art. 38 pkt 12 USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA, z uwagi na fakt, że bilety każdorazowo
uprawniają do uczestnictwa w wydarzeniu Klientowi zawierającemu umowę sprzedaży nie przysługuje prawo
odstąpienia od umowy.
§6 Ochrona danych i własność intelektualna
Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu
realizacji zamówienia.
Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od KTB BRZEZOVKA materiałów reklamowo -
promocyjnych, w tym biuletynu handlowego. Taka zgoda może być w każdej chwili cofnięta.
Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty.
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na Stronie (w tym zdjęć i opisów
biletów) bez pisemnej zgody właściciela Strony.
§7 Wejście w życie i zmiany
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Stronie.
KTB BRZEZOWKA zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich
publikacji na Stronie.
§8 Uwagi końcowe
KTB BRZEZOVKA dokłada wszelkich starań, by usługi świadczone w ramach Strony były na najwyższym
poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Strony przypadku
konieczności przeprowadzenia prac konserwacyjnych. Klient winien sygnalizować wszelkie nieprawidłowości
w funkcjonowaniu Strony.
KTB BRZEZOVKA nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych
przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie emaili przez
oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
Odpowiedzialność za przebieg Wydarzenia na które sprzedawane są Bilety ponosi jego organizator.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu
Cywilnego.
W razie sporów z Klientem, sądem właściwym do ich rozpoznawania jest sąd powszechny właściwy na
podstawie obowiązujących przepisów.