REGULAMIN SPRZEDAŻY BILETÓW PRZEZ ZAŁADKĘ „KUP BILET” NA STRONIE INTERNETOWEJ
WWW.BRZEZOVKA.PL
§1 Zasady ogólne
1. FUN&SUN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Zbożowa 7, 36-100
Kolbuszowa, NIP: 8141698219, REGON: 525271764,, działająca pod nazwą KTB
BRZEZOVKA [dalej „KTB BRZEZOVKA”], prowadzi sprzedaż detaliczną biletów
[dalej „Bilet”] za pośrednictwem strony internetowej KTB BRZEZOWKA
https://brzezovka.pl/ [dalej „Strona”] oraz punktów sprzedażowych [dalej
„Punkt”], której zasady reguluje niniejszy regulamin [dalej „Regulamin”].
Regulamin dotyczy sprzedaży zarówno na imprezy własne jak i na imprezy
organizowane przez podmioty trzecie i w tym zakresie BRZEZOVKA działa jako
pośrednik w imieniu i na rzecz Organizatora.
2. Przez Bilet rozumiany jest dokument uprawniający do udziału w
wydarzeniu [dalej „Wydarzenie”].
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z
Klientem.
4. Ceny podane na Stronie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
5. Przed zakupem Klient zobowiązany jest zapoznać się z regulaminem
Wydarzenia na które wystawiony jest bilet, regulaminem obiektu na którym
Wydarzenie się odbywa oraz niniejszym Regulaminem Sprzedaży. Poprzez zakup
biletu uczestnik akceptuje owe regulaminy.
§2 Zamówienie i płatność
1. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na Stronie,
2. Opłatę za Bilet należy uiścić przez Stronę, za pomocą Przelewy24;
3. Bilety będą wygenerowane bezpośrednio po zakupie biletu w formie kodu
QR.
4. Za zakupione Bilety można otrzymać fakturę VAT. W przypadku zakupu
Biletu przez Stronę, należy zgłosić dane do faktury oraz podać numer
zamówienia wysyłając wiadomość na adres info@brzezovka.pl. Faktura
zostanie wysłana w pliku typu PDF na adres e-mail podany w profilu
Klienta.
5. Klient zobowiązany jest do zachowania dowodu zakupu Biletu - paragonu
fiskalnego lub faktury VAT.
6. Szczegółowe warunki zakupu przez Stronę: Warunkiem realizacji
zamówienia poprzez Stronę jest podanie wszystkich wymaganych danych
pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy Biletu. KTB BRZEZOVKA
potwierdza przyjęcie zamówienia za pomocą poczty e-mail.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na Stronie podczas zamawiania
Biletu, w szczególności: cena i charakterystyka Biletu.
- Informacje znajdujące się na Stronie nie stanowią oferty w rozumieniu
Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu
określonego Biletu. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie
odnotowania wpłaty za zarezerwowane Bilety zgodnie z ustaloną ceną.
- KTB BRZEZOVKA nie bierze odpowiedzialności za błędnie wpisane przez
klienta dane do formularza.
7. Zamówienie uważa się za złożone w momencie gdy Klient wybierze rodzaj
Biletów, określi ich ilość, uiści zapłatę.
8. Zamówienie zostanie automatycznie anulowane w przypadku jego
nieopłacenia:
- w terminie 2 dni od dnia złożenia zamówienia na Stronie, gdy
transakcja ma być wykonana za pomocą systemu przelewy24, a w tym
terminie nie będzie pozytywnej autoryzacji płatności.
§3 Odbiór biletu, termin realizacji
1. Warunkiem wydania Biletu jest zapłata za Bilet.
2. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności informacji
umieszczonych na Bilecie z danymi zawartymi w złożonym przez Klienta
zamówieniu.
3. Bilet zamówiony przez Stronę KTB BRZEZOVKA generuje się bezpośrednio po
autoryzacji płatności.
4. Bilet nieczytelny, zniszczony lub uszkodzony w taki sposób, iż nie jest
możliwe jego odczytanie nie uprawnia do uczestniczenia w Wydarzeniu i
zostanie uznany za nieważny.
5. Bilety zakupione w Punkcie, Bilety zamówione na Stronie i przesłane
Klientowi, Bilety zamówione na Stronie i odebrane przed Wydarzeniem, nie
są spersonalizowane.
6. KTB BRZEZOVKA nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieuprawnionego
powielenia raz otrzymanego Biletu domowego przez rezerwującego lub osoby
trzecie, którym udostępnił on dane otrzymanego Biletu elektronicznego w
formie kodu QR.
7. Termin realizacji trwa do końca sezonu w którym bilet zakupiono.
§4 Reklamacja, Odwołanie lub zmiana
1.Reklamacje prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres:
info@brzezovka.pl.Informujemy, iż formularz reklamacyjny za pośrednictwem
którego można zgłosić reklamację jest dostępny na stronie www.brzezovka.pl
Celem prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, zwracamy się o: przedstawienie
dowodu potwierdzającego zakup reklamowej rzeczy/biletu wstępu i złożenie
formularza z opisem reklamacji. Informacja o rozparzeniu reklamacji
dotyczącej przedmiotu biletu wstępu do KOMPLEKSU zostanie przekazana
reklamującemu w formie pisemnej lub elektronicznej (wiadomość e-mail) na
wskazane przez reklamującego dane kontaktowe w terminie 14 dni od daty
otrzymania reklamacji przez KOMPLEKS.W przypadku pozytywnego rozpatrzenia
reklamacji, w zależności od żądaniareklamującego, towar zostanie
naprawiony lub wymieniony na nowy, cena zostanieobniżona, a w przypadku
odstąpienia od umowy środki pieniężne zostaną zwrócone.
2. Zwroty biletów przyjmowane są w wypadku odwołania imprezy oraz w
wypadku zmiany programu imprezy, zmiany miejsca lub terminu odbycia się
imprezy. Organizator każdorazowo ogłasza informację o możliwości i
terminach zwrotu biletów na Stronie.
3. Podstawą zwrócenia Biletu jest przedstawienie przez Klienta dowodu
zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
4. Zwrotu Biletów dokonujemy poprzez kontakt: e-mail na adres
info@brzezowka.pl, telefonicznie na numer 781 116 909 lub osobiście w
Punkcie określonym przez KTB BRZEZOVKA, po uprzednim kontakcie.
5. KTB BRZEZOVKA informuje, że zgodnie z art. 38 pkt. 12 ustawy z dnia 30
maja 2014 r. o prawach konsumenta (DzU 2014, poz.827), Klientowi nie
przysługuje prawo od odstąpienia od umowy zawartej na odległość w trybie
określonym w art. 27 ww. ustawy.
§5 Odstąpienie od umowy sprzedaży
1. Zgodnie z art. 38 pkt 12 USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA, z uwagi na fakt,
że biletykażdorazowo uprawniają do uczestnictwa w wydarzeniu Klientowi
zawierającemu umowę sprzedaży nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
§6 Ochrona danych i własność intelektualna
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych
osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od KTB
BRZEZOVKA materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
Taka zgoda może być w każdej chwili cofnięta.
3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty.
4. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na
Stronie (w tym zdjęć i opisów biletów) bez pisemnej zgody właściciela
Strony.
§7 Wejście w życie i zmiany
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Stronie.
2. KTB BRZEZOWKA zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które
wchodzą w życie z dniem ich publikacji na Stronie.
§8 Uwagi końcowe
1. KTB BRZEZOVKA dokłada wszelkich starań, by usługi świadczone w ramach
Strony były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości
czasowego zawieszenia dostępności Strony przypadku konieczności
przeprowadzenia prac konserwacyjnych. Klient winien sygnalizować wszelkie
nieprawidłowości w funkcjonowaniu Strony.
2. KTB BRZEZOVKA nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez
administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail
wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez
oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
3. Odpowiedzialność za przebieg Wydarzenia na które sprzedawane są Bilety
ponosi jego organizator.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie będą
miały przepisy Kodeksu Cywilnego.
5. W razie sporów z Klientem, sądem właściwym do ich rozpoznawania jest
sąd powszechny właściwy na podstawie obowiązujących przepisów.